top of page
Search
  • Writer's pictureרועי אוחיון

מה יועץ עסקי עושה

תחום הייעוץ העסקי הוא מפותח מאוד בארץ. ישנם אינספור יועצים עסקיים שונים ואני בטוח שגם אתה קבלת הצעה מחברת ייעוץ עסקי כזאת או אחרת.

האם ייעוץ עסקי או ליווי עסקי יעזור לך? סביר להניח שכן.

אני נתקלתי בלא מעט עסקים שצמחו כתוצאה מליווי עסקי כזה או אחר.

אבל השאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב אצל בעלי עסקים היא – מה לעזאזל יועץ עסקי עושה?

איך יועץ עסקי עובד ואיך זה מגדיל לי את המחזור והרווחים של העסק?

אני נתקלתי בהמון סוגים שונים של ייעוץ עסקי ובמספר חברות שונות של ייעוץ ארגוני.

יועץ עסקי מוצלח יודע לגרום לך להוציא לפועל

אני יכול לומר לך מה כדאי לך לחפש אצל יועץ עסקי – אחריות!

יועץ עסקי אמור לקחת אחריות מלאה על העסק שלך ועליך בכל מובן אפשרי. ייעוץ עסקי מוצלח לוקח אחריות מלאה! כאשר מתחילים תהליך של ייעוץ עסקי או ייעוץ ארגוני תמיד ישנה מטרה כזו או אחרת, תמיד ישנה תכנית כזאת או אחרת ללא שום קשר לחברת הייעוץ שמלווה אותך. מה שמשתנה זה רמת האחריות של היועץ שמלווה אותך.

בתור בעל עסק אני בטוח שאין לך יותר מדי זמן פנוי. אני בטוח שישנם המון דברים שעליך להתעסק איתם. יועץ עסקי מוצלח יודע לגרום לך להוציא לפועל את התכנית. אין כאן שום סייגים ואין כאן שום תירוצים. לא אכפת לי אם מדובר על בעלי עסקים קטנים, בעלי עסקים בינוניים או בעלי עסקים גדולים. יועץ עסקי מוצלח יודע לגרום לך להוציא לפועל את התכנית.

בדיוק כמו שהורה יודע לגרום לילד שלו לעשות את מה שיעזור לו (וזה לא משנה אם מדובר על להכניס את הילד למקלחת או על לעזור לילד להתקבל לאוניברסיטה) כך גם היועץ העסקי המוצלח. זה נעשה על ידי טלפונים יומיים, זה נעשה על ידי פגישות, זה נעשה על ידי אימיילים וכו'. היועץ העסקי המוצלח לוקח עליך אחריות מלאה וגורם לך לפעול בכיוון שיגדיל את העסק שלך.

אם מצאת מישהו כזה אני ממליץ לך להחזיק אותו צמוד אליך. אם יש לך יועץ עסקי שלא נותן לך את זה אז אני ממליץ לך להחליף אותו. ייעוץ עסקי עוזר לעסקים, בזה אין לי ספק. בכל פעם שראיתי ייעוץ עסקי שתרם לעסק כזה או אחר ראיתי גם יועץ עסקי שלקח אחריות מלאה על הלקוח שלו. ראיתי יועץ עסקי שלא התעסק עם תירוצים אלא עם תוצאות. זה מה שאתה צריך!

שלך

רועי אוחיון

מצויין-חוזרים

מצויין-חוזרים

bottom of page