top of page
Search
  • Writer's pictureרועי אוחיון

עובדים טובים זו אגדה?

יש דבר אחד שעושה את ההבדל בין עובד טוב לעובד גרוע. הנכונות לעבוד.

שמעתי כבר את כל סוגי הויכוחים לגבי האם להביא מישהו עם ניסיון או בלי ניסיון, עם תואר או בלי תואר וכל שטות אחרת, אבל הנכונות של העובד לעבוד ולייצרהיא הנקודה שחייבים לבדוק לפני שמכניסים מישהו לעסק שלנו.

יש לנו מבחן מאוד פשוט שאנחנו עושים עם לקוחות שלנו בזמן שאנחנו עוזרים להם עם גיוסי עובדים. מה הדבר הראשון שמעניין אותו? זה כל המבחן.

עובד יעיל שמדביק את כולם בתפוקה

בסופו של דבר יש רק 2 תשובות אפשריות - או שהעבודה מעניינת אותו או התנאים. הדבר הראשון שעליו המרואיין שואל קובע. וזה קורה עוד בשלב הראיון הטלפוני.

אני לא מתכוון לומר לך ששכר ותנאים הם לא חשובים. הם מאוד חשובים. מצד שני אני רוצה לדעת שכאשר אני מכניס עובד לאחד מהעסקים שלי (שעבדתי מאוד קשה על מנת להרים אותם ולגרום להם לעבוד) אז אני מכניס מישהו שמעוניין לתרום קודם כל לעסק, שאני מכניס מישהו שמבין שהקבוצה חשובה יותר כי רק בדרך הזאת כולנו ננצח.

אם השכר והתנאים הם הדבר הראשון שעולה בשיחה אז זה לא מישהו שאני רוצה אצלי או אצל לקוחות שלי.

ישנם עוד 4 פרמטרים שאני בודק אבל זה כבר עניין לפגישה או שיחה.

דרך אגב, אני אגלה לך סוד - אם מישהו מבקש בקו"ח לשמור על דיסקרטיות זה רק אומר שאותו אחד מחפש עבודה בלי ליידע את המעסיק הנוכחי שלו - היית רוצה מישהו כזה אצלך?

עובדים הם ללא ספק המשאב החשוב ביותר של כל עסק. הם השותפים שלנו לדרך והם אלו שאנחנו נמצאים איתם מדי יום. מהסיבה הזאת אני אוהב להקיף את עצמי באנשים הנכונים.

שלך, רועי אוחיון, מנכ"ל SKILLS ייעוץ עסקי ואסטרטגי

מצויין-חוזרים

מצויין-חוזרים

bottom of page